Cena VIP dla uczestników webinaru

Kurs online

"Marketing w fotografii dziecięcej - ogarnij to!"

Jak zdobyć klientów na sesję?

Jak pisać angażujące posty na facebooku, aby przyciągnąć uwagę?

Jak zrobić reklamę, która skutecznie zapełni Twój kalendarz sesji?

Uratuj swój foto – biznes i zacznij świadomie przyciągać klientów!

Nauczyłaś się już robić zdjęcia, koleżanki są bardzo zadowolone, kiedy fotografujesz ich dzieci, ale klientów jakoś brak.

Studio wyposażone, aparat masz opanowany, obróbkę  też, ale Twoje studio świeci pustkami.

Wrzucasz kolejne posty na facebook/instagram, zdjęcia piękne, ale co z tego? Lajki i serduszka nie przynoszą klientów, a też jest ich tyle co kot napłakał...posty są słabo widoczne - co robić ? 

Trafiłam? Tak myślałam.

Skąd to wiem?

Bo u mnie też to tak kiedyś wyglądało.

Zanim zrezygnujesz, zanim pogrzebiesz swoją pasję, zanim się poddasz…musisz wiedzieć, że są sposoby na to, aby tych klientów przyciągnąć ! 

Nie ma na tym świecie rzeczy, która się nie sprzeda. 

Pokażę Ci jak przyciągnąć realnych klientów do swojego studia i jak sprawić, aby Twoja pasja stała się dochodowym biznesem! 

Razem z ekspertem d.s. reklamy i marketingu Magdaleną Góralską stworzyłam kurs on-line dedykowany specjalnie dla Ciebie – fotografki dziecięcej, która chce ogarnąć marketing w tym temacie i czerpać radość z wykonywanej pracy!

Na kursie nauczysz się:

01.

jak podejść do biznesu fotograficznego, aby go zrozumieć ?

02.

jak sprawić, aby Twój fanpage był czytelny, spójny i spełniał swoją rolę?

03.

jak świadomie reklamować swoją firmę lokalnie ?

04.

jak wycenić swoją pracę?

05.

jak określić swojego idealnego klienta i jak go znaleźć?

06.

jak pisać angażujące posty na fb/insta ?

Po kursie:

Zaczniesz przyciągać klientów do studia.

Rozumiejąc mechanizmy marketingowe, będziesz wiedziała jak rozmawiać z klientem.

Twój kalendarz sesji zacznie się zapełniać.

Zyskasz poczucie pewności, że to co robisz - robisz dobrze.

Przestaniesz błądzić “po omacku” i będziesz wiedziała ,że Twoje działania się opłacają.

Zaczniesz w końcu zarabiać na swojej pasji!

Dodatkowo otrzymujesz

pdf z zestawieniami kolorów Twojej marki

PDF Twojej marki, który zainspiruje Cię do odnalezienia swojego stylu oraz pomoże Ci w identyfikacji wizualnej marki.

pdf-y z ćwiczeniami do lekcji

Pdf-y z ćwiczeniami do lekcji, dzięki którym wykonasz zadania i uporządkujesz swoją wiedzę zdobywaną na kursie.

pdf z pomysłami na posty na fb/insta

Pdf z pomysłami na posty na facebook’u, gdzie znajdziesz wskazówki jak pisać, kiedy pisać i o czym pisać, aby zaangażować publiczność i rozkręcić fanpage oraz pdf z pomysłami na posty na instagram oraz zestaw hashtagów – przyda Ci się do skutecznego rozwijania konta na instagramie. 

 

szablony do Canva ( ulotki na mini sesje,ulotki informacyjne dla rodziców, zdjęcie w tle na fb na różne okazje )

Szablony dla fotografa – wzory ulotek na mini sesje, wzór ulotki informacyjnej dla rodziców, zdjęcia w tle na fb – wszystkie edytowalne (wraz z instrukcją edycji) w programie CANVA. 

Mini poradnik "klient, który powraca"

pdf “Klient, który wraca.” mini poradnik skutecznego przywiązywania do siebie klientów oraz zdobywania ich zaufania.

Agenda kursu

Moduł I

Ja i biznes

W tym module dowiesz się, jak nastawić się na sukces, zajrzysz w głąb siebie. Poza tym poznasz różnicę między mądrą inspiracją a dołowaniem się wskutek scrollowania ekranu i oglądania kolejnych “perfekcyjnych zdjęć”. Poznasz moje sposoby na pozytywne nastawienie do tego, co mnie otacza.

Lekcja 1: Pozwól sobie na sukces! 

Lekcja 2: Inspiracja a dołowanie się.

Lekcja 3: Siła przyciągania.

Moduł II

Dobry plan to połowa sukcesu

Nie ma sukcesu bez planu! Moduł 2 wprowadzi Cię w sposoby na stworzenie skutecznej strategii marketingowej, zbadasz teren i dowiesz się jak wykorzystać informacje o konkurencji. Ćwiczenie, w którym określisz swoje mocne i słabe strony pomoże Ci spojrzeć szerzej na swoje możliwości. Poznasz strategię na przykładach, dzięki czemu będzie Ci łatwiej zaplanować wszystko adekwatnie do Twoich potrzeb!

Lekcja 1: Cel na strategię.

Lekcja 2: Badanie terenu.

Lekcja 3: Określenie swoich mocnych i słabych stron.

Lekcja 4: Strategia działania.

Dodatkowo otrzymasz ćwiczenie w formacie PDF. Analiza SWOT.

Moduł III

Jestem marką

Pora na stylizacje! W tym module zajmiemy się wizualną stroną Twojej marki.Zobaczysz jak ważna jest spójność w kolorach i czcionkach,oraz wierność stylowi. Dowiesz się jak określić osobowość swojej marki oraz jak ułatwić innym dotarcie do Ciebie w social mediach/na stronie www.

Lekcja 1: Co to jest identyfikacja wizualna marki i jakie ma znaczenie?Jak Cię widzą… czyli parę słów o estetyce i spójności.+PDF z zestawieniami kolorów

Lekcja 2: Osobowość marki.

Lekcja 3: Konto prywatne a konto firmowe.

Lekcja 4: Czytelność i dostępność profilu.

Moduł IV

Za ile?

U niektórych osób temat tabu. Dla mnie – temat jak każdy inny! Pieniądze to nieodłączna część życia, bez względu na to, czy nam się to podoba, czy też nie. Ten moduł otworzy Ci oczy na błędy, które często robimy na początku, jak np. wykonywanie sesji za darmo. Dowiesz się dlaczego jest to strzał w kolano  i jak tego uniknąć. Poza tym poznasz triki na ustalenie pakietów, omówię mój cennik, a w przyjaznym kalkulatorze obliczysz swoją cenę za sesję – aby zarobić pieniądze, które są Ci potrzebne !

Lekcja 1: Dlaczego nie robimy zdjęć za darmo?

Lekcja 2: Strategia cenowa – pakiety.

Lekcja 3: Mój cennik.

Lekcja 4: Kalkulator cen za sesję.

Moduł V

Do kogo?

No tak… czy wiesz w ogóle do kogo kierujesz swoją ofertę? W tym module dowiesz się kim jest Twój idealny klient, poznasz jego potrzeby, problemy – dzięki temu będziesz się z nim skutecznie komunikować!

Lekcja 1: Kim jest mój klient i po co mam to wiedzieć?

Lekcja 2: Jak określić idealnego klienta?

+PDF  “Mój idealny klient

Moduł VI

Social media - "technikalia"

Niby taka prosta rzecz – zakładam fanpage i voila – gotowe! Ten moduł przeprowadzi Cię przez ten proces z otwartymi oczami. Dowiesz się jak poprawnie uzupełnić oraz ustawić profil, aby był on funkcjonalny, czytelny i co najważniejsze – aby przyciągał klientów! 

Lekcja 1: Zadbane fundamenty to podstawa! Odpowiednie ustawienia profilu.(Video tutorial – jak założyć fanpage, jak go skonfigurować oraz jak wykorzystać jego możliwości. Video tutorial – jak skonfigurować konto  firmowe na instagramie.)

Lekcja 2: Zdobądź publiczność.

Lekcja 3: Odpowiednie ustawienia messengera

Lekcja 4: Elementy przyciągające uwagę.

+ PDF hashtagi dla fotografa dziecięcego (przyciągające odpowiednich odbiorców )

Moduł VII

Social media - content magnes

Jak działają algorytmy facebooka? Jak pisać, o czym pisać i jak często pisać, aby było ciekawie? Co robić, aby post był widoczny? Jak się nie “wkopać” podczas organizacji konkursu na facebooku? Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedzi właśnie w tym module.

Lekcja 1: Angażujące treści – po co je pisać ? Ich rodzaje i skąd czerpać pomysły?

Lekcja 2: Jak zwiększyć widoczność posta ?

Lekcja 3: Konkursy na fb – co robić a czego nie ?

Lekcja 4: Co publikować na insta a co na fb? 

+PDF “Pomysły na posty na fb/insta”

Moduł VIII

Umiem w reklamy - teoria

Reklama to najlepszy sposób na zdobycie klientów, jednak nieumiejętne korzystanie z menagera reklam na facebooku może zrujnować Twój portfel. W tym module poznasz teorię na temat tego, co w reklamie jest najważniejsze – jej schemat, zasady oraz triki. Na przykładach pokażę Ci jak to wszystko działa.

Lekcja 1: “Promuj post” – przycisk, który jest Twoim wrogiem!

Lekcja 2: Etapy skutecznej reklamy.

Lekcja 3: Schemat lejka sprzedażowego dla fotografa.

Lekcja 4: Podstawowe zasady pisania tekstów reklamowych i tworzenia grafik do reklamy.

Lekcja 5: BOT – a co to ? I po co to ?

Lekcja 6: Przykłady moich kampanii reklamowych na fb.

Moduł IX

Umiem w reklamy - praktyka!

Czas na praktykę! Przeprowadzę Cię za rękę przez proces zakładania konta reklamowego, konfiguracji go oraz pokażę Ci jak stworzyć reklamę, która sprzedaje. 

Lekcja 1: Video tutorial – tworzenie konta reklamowego i jego konfiguracja.

Lekcja 2: Video tutorial – pixel facebooka. Jak go zainstalować i co to są zdarzenia

Lekcja 3: Video tutorial  – ustawienia płatności.

Lekcja 4: Struktura kampanii reklamowej.

Lekcja 5: Cel kampanii – jak go wybrać dla biznesu fotograficznego ?

Lekcja 6: Video tutorial – struktura menagera reklam – gdzie,co i jak?

Lekcja 7: Video tutorial – Audience Insights- co to jest

Lekcja 8: Video tutorial – grupy odbiorców – rodzaje i sposoby tworzenia.

Lekcja 9: Video tutorial – podstawowe wskaźniki.

Lekcja 10: Video tutorial – sztuczki w menagerze reklam 

+ PDF checklista przed kampanią

+ PDF formaty reklamowe

Sprawdź czy kurs jest właśnie dla Ciebe

Ten kurs jest dla Ciebie, jeśli:

  • potrafisz już robić zdjęcia, ale Twoje studio świeci pustkami,
  • nie potrafisz wycenić swojej pracy, robisz sesje po kosztach,
  • chcesz zarabiać na fotografii dziecięcej,
  • nie potrafisz przyciągnąć ludzi do swojego fanpage’a,
  • nie wierzysz, że uda Ci się utrzymać z fotografii dziecięcej,
  • wiesz, że można zdobyć klientów, ale nie wiesz jak.

Ten kurs NIE jest dla Ciebie, jeśli:

  • masz sporo klientów i potrafisz ich zdobyć,
  • fotografia jest tylko Twoją pasją i nie chcesz obracać jej w biznes,
  • wolisz zapłacić komuś grube pieniądze za reklamę niż nauczyć się tworzyć ją sama.

Czy naprawdę nauczę się tego wszystkiego z kursu?

Jesteś dobrym fotografem, ale nie potrafisz się rozreklamować? 

W tym kursie krok po kroku, pokażę Ci jak pokazać się w internecie. Dostaniesz wskazówki i gotowe schematy.  

Nie ma w tym żadnej magii. Poznasz fundamenty krok po kroku jak osiągnąć sukces w branży fotograficznej.

42 lekcje wideo

dodatkowe arkusze ćwiczeń

gotowe schematy i procesy tworzenia reklam na social media oraz szablony.

Ile kosztuje kurs?

1299 zł

Po zakończeniu przedsprzedaży cena wzrośnie i już nigdy nie wróci do takiego poziomu!

Opinie

zobacz co mówią o kursie kursantki

Marta Szczebelska

Fotograf noworodkowy, twórca kursów online Baby In Lens.

Mam na imię Marta  i od zawsze marzyłam ,aby zostać fotografem noworodkowym. 

Pomyślałam kiedyś, że nic samo się nie zrobi i że trzeba wziąć się do pracy! Teraz, po 9 latach pracy, w tym 6 latach  w Wielkiej Brytanii  jako fotograf najmniejszych modeli w mojej firmie FairyDust photography chcę pomóc Ci osiągnąć sukces.

Jestem mamą 3 cudownych synków  i żoną wspaniałego wspierającego męża. Uwielbiam uśmiechniętych ludzi, słońce i czas z rodziną. Pasja i miłość do dzieci dodają mi tyle energii ,że muszę się nią z Tobą podzielić ! 

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Nie mam fanpage na fb. Czy to jest problem?

Absolutnie nie! Na kursie nauczę Cię jak krok po kroku założyć i skonfigurować konto firmowe na facebook’u ,na instagramie oraz konto reklamowe.

Nie mam za dużo wolnego czasu, czy lekcje są dostępne tylko w danym momencie?

Wszystkie kursy Baby In Lens dostępne są bez limitu czasowego. Korzystasz, kiedy chcesz.

Jak dostanę kurs?

Dostęp do kursu otrzymujesz poprzez specjalną platformę. Jeżeli dokonywałaś już wcześniej zakupów na stronie babyinlens.pl to podczas składania pierwszego zamówienia otrzymałaś na pewno dane do logowania. Wystarczy, że użyjesz ich podczas składania kolejnego zamówienia.

Czy otrzymam fakturę za zakup ?

Oczywiście, faktura wygeneruję się automatycznie po opłaceniu warsztatów.

@2022 Babyinlens.pl